چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
معاون علمی حوزه علمیه

حوزه / معاون علمی حوزه علمیه خراسان گفت: دومین مدرسه تابستانی طلاب و فضلای جوان با مشارکت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی (مدرسه میرزا جعفر) تحت عنوان «دارالعلم» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌ مهدی رضایی از برگزاری دومین مدرسه تابستانی «دارالعلم» در حرم مطهر رضوی خبر داد و اظهار داشت: دومین دوره مدرسه تابستانی «دارالعلم» اعتکاف علمی است که با حضور ویژه آیت‌الله‌العظمی سبحانی و ۶۰ تن از علما و اساتید برجسته جهان تشیّع برگزار می‌شود.

وی در خصوص رشته‌های تخصصی این دوره، گفت: طلاب در مدارس علمی «قرآن و حدیث»، «فقه و اصول»، «علوم عقلی»، «ادبیات و زبان‌شناسی» و «منطق و روش‌شناسی» به کسب علم از محضر اساتید معظّم خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام‌ رضایی، مهلت ثبت‌نام در این دوره را تا بیستم تیرماه اعلام کرد و یادآور شد: اولویت پذیرش در این دوره با طلاب برادر و خواهر مشغول تحصیل در سطح ۴، مدرسین دروس سطح ۱، ۲، ۳ و نخبگان و پژوهشگران مراکز و مؤسسات تخصصی می‌باشد.

وی اظهار کرد: پس از ثبت‌نام اولیه متقاضیان، فرایند بررسی و گزینش آغاز شده و نهایتاً ۸۰۰ نفر از طلاب و فضلای برادر و خواهر برای شرکت در این مدرسه تابستانه دعوت می‌شوند.

معاون علمی حوزه علمیه خراسان، به تشریح نحوه ثبت‌نام پرداخت و خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://portal.hozehkh.com/registers ثبت‌نام اولیه خود را انجام دهند، همچنین متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۱۸(برادران)، ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۶۲(خواهران) و شماره همراه ۰۹۳۸۸۳۶۲۷۲۵ آقای آب برین تماس بگیرند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha